Wednesday 16 January 2013

Aku dambakan cintaMu,ya rabbi...




ya rabb....
ya rabb...
ya rabb...

Tuhanku Ampunkanlah Segala Dosaku..
Tuhanku Maafkanlah Kejahilan HambaMu..

Ku Sering Melanggar LaranganMu..
Dalam Sedar Ataupun Tidak..
Ku Sering Meninggalkan SuruhanMu..
Walau Sedar Aku MilikMu..

Tuhanku Ampunkanlah Segala Dosaku..
Tuhanku Maafkanlah Kejahilan HambaMu..

Bilakah Diri Ini Kan Kembali..
Kepada Fitrah Sebenar..
Pagi Ku Ingat, Petang Ku Alpa..
Begitulah Silih Berganti..

Oh Tuhanku, Kau Pimpinlah Diri Ini..
Yang Mendamba CintaMu..

 Aku Lemah Aku Jahil..
Tanpa Pimpinan DariMu..
Ku Sering Berjanji DepanMu..
Sering Jua Diriku Memungkiri..
Ku Pernah Menangis KeranaMu..
Kemudian Aku Ketawa Semula..

Bilakah Diri Ini Kan Kembali..
Kepada Fitrah Sebenar..
Pagi Ku Ingat, Petang Ku Alpa..
Begitulah Silih Berganti..

Oh Tuhanku ,Kau Pimpinlah Diri Ini..
Yang Mendamba CintaMu..
Aku Lemah Aku Jahil..
Tanpa Pimpinan DariMu..

Kau Pengasih ,Kau Penyayang Kau Pengampun..
Kepada Hamba-HambaMu..
Selangkah Ku KepadaMu..
Seribu Langkah Kau Pada Ku..
                                       
 Tuhan Diri Ini Tidak Layak Ke Syurga Mu..
 Tapi Tidak Pula Aku Sanggup Ke Neraka Mu..

 Ku Takut KepadaMu...
 Ku Harap Jua PadaMu...
Moga, Ku Kan Selamat Dunia Akhirat..
Seperti Rasul Dan Sahabat..
Seperti Rasul Dan Sahabat..
Seperti Rasul Dan Sahabat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

 
Aslih Nafsak Wad'u Ghairak - Blogger Templates - by Templates para novo blogger